Servei al Client

Planifica i dirigeix ​​les accions de l’equip de servei al client per tal de satisfer les seves necessitats i sustentar les operacions de la companyia. Desenvolupa procediments, estableix estàndards i administra activitats per assegurar la precisió de la presa de comandes, l’eficiència del seguiment dels enviaments i el lliurament a temps dels productes als clients.…

Details

Reposicions

· Reaprovisionament Procés també conegut com reposició. Quan la capacitat d’una ubicació de picking és inferior a zero es produeix un farciment d’aquesta ubicació fins a completar la capacitat màxima. · Temps de reposició Lapse necessari per completar les operacions de reposar les posicions de picking.

Details

Referències – SKU ‘s

Unitats d’existències administrades en una base d’operacions o planta. És la part més petita, indivisible, d’una comanda. Tots els articles existents en un magatzem formen l’assortiment. Un producte que apareix en tres embalatges diferents (pe, una beguda en ampolles de mides diferents) està considerat com tres articles.

Radiofreqüència

Tecnologia que utilitza ones de ràdio per identificar els productes de forma automàtica. Implica l’ús d’etiquetes o tags que emeten senyals de ràdio als lectors encarregats de recollir els senyals dels quals s’obté el control i gestió dels moviments interns en una Plataforma, així com de distribució de productes a l’exterior, i sempre amb informació…

Details