L’objectiu d’aquest servei és l’avaluació dels nostres clients, els seus sistemes o procediments per a això complim amb una sèrie de normes que asseguren essencialment la nostra capacitat, objectivitat i independència, amb el propòsit de verificar que l’empresa auditada treballa conforme a la normativa interna i externa corresponent al sector en qüestió, diagnosticant a més les necessitats de correccions a realitzar.

El principal objectiu d’una auditoria logística d’un magatzem, és avaluar la necessitat actual i futura, per a això analitzem les inflacions i processos actuals, amb la finalitat de detectar i corregir les possibles deficiències existents i de pas conèixer les inquietuds futures de la companyia.

Hem d’interpretar les necessitats dels nostres clients i diagnosticar la situació actual de l’empresa, detectar els punts febles així com les oportunitats de millora.

L’àmbit d’actuació d’una auditoria logística comprèn habitualment els següents aspectes:

· Inventari de les actuals instal·lacions i equipaments.
· Estudi per àrees de l’operativa del magatzem: entrades, ubicacions, reposicions, preparació de comandes, expedicions i zones específiques de cada instal·lació.
· Procediments i normes de funcionament i productivitat, en síntesi el seu organigrama de personal i els recursos tècnics d’aquest.
· Anàlisi de fitxers d’activitat per a determinar volums d’estoc, nombre de referències, moviments, etcètera.
· Anàlisi dels diferents elements que conformen cadascuna de les àrees.
· Valoració de les diferents àrees estudiades, diagnosticant les deficiències detectades. Apliquem metodologia Llegeixin als nostres processos interns, això ens permet garantir l’anàlisi de tot el flux de la companyia.

Sobre el resultat de l’estudi, i en el cas que se sol·liciti, es confeccionaria la proposta de mesures adequades.

 

Apliquem metodologia Lean als nostres processos interns, això ens permet garantir que analitzem tot el flux de la companyia.

Formulari de contacte